AB er stolte af at kunne annoncere, at Baker Tilly og Personalezonen bliver en del af AB-familien som trøjesponsorer for forårssæsonen 2024/2025.
Administrerende direktør i AB A/S, Sofie Brandi Petersen, er begejstret for de nye partnerskaber:
“Vi er rigtig glade for, at Baker Tilly og Personalezonen træder ind som sponsorer og partnere. Vi har et fælles mål om at skabe flere fordele for vores fans og partner netværk, og de vil begge være aktive samarbejdspartnere, som vi glæder os meget til at arbejde sammen med.”
Et af landets førende revisions- og rådgivningsvirksomheder, Baker Tilly, bliver ny hovedsponsor og vil i resten af sæsonen pryde hjemmebanetrøjernes forside. Baker Tilly tror på styrken i gode relationer og arbejder for skabe udvikling igennem samarbejde.
Partnerskabet giver derfor mening for begge parter, mener partner i Baker Tilly, Peter Aagesen:
“God rådgivning og godt fodboldspil har en ting til fælles – det handler om nærvær, samarbejde og at spille hinanden stærke. I Baker Tilly ser vi mange ligheder mellem vores måde at arbejde på og det sammenhold, der kendetegner Akademisk Boldklub. Derfor er vi stolte af at være en del af holdet og ser frem til et stærkt partnerskab.”
Samtidig bliver den innovative medarbejderfordelsplatform Personalezonen også ny hovedsponsor, og bliver eksponeret bag på trøjerne, ligesom de fremover også være synlige på udskiftningsbænkene. Partnerskabet vil derudover sikre unikke fordele på Personalezonens platform til ABs fans.
“Vi ser stort potentiale i partnerskabet med AB. Både for os, for klubben og for fansene. Der er gode synergier at bygge på og et fælles fokus på at levere kvalitet og fordele. Vi ser meget frem til et langt og udbytterigt samarbejde.” siger salgsdirektør i Personalezonen, Martin Lindberg.
Med disse to stærke partnere ser AB A/S frem til en halvsæson, hvor fælles værdier om relationer og udvikling skaber grobund for både sportslig succes og et endnu stærkere partnernetværk.